I have an announcement to make....

jag är tjej, jag är 19år, fyller snart 20.. med blont, lockigt hår och en ganska slimmad figur och egentligen är jag ganska så uppfinningsrik och smart ..

 men hör och häppna ...
                             jag är världens sämsta kock..
 jag kan inte laga mat.  Jag kan inte ens steka upp kyckling pyttipanna och ägg utan att bränna pyttipannan och bokstavligt talat steka upp äggen eller förvandla dem till gummi. jag kan inte steka pannkakor utan att först hälla ut smeten i hela köket och sedan misslyckas totalt med stekningen. ska jag göra köttfärssås glömmer jag de viktigaste ingredienserna . koka potatis, pasta och ris ska vi inte ens tala om.. för att inte ens nämna makaroner . tidsuppfattning och mängd är inte en stark sida hos mig..!!  det är patetiskt..

så mamma, om jag, mot förmodran, skulle flytta hemifrån behöver ni inte vänta er att bli hembjudna på någon utsökt värsting middag.,
     ni skulle antagligen bli bjuddna på resturang och kanske få komma hem på en kopp kaffe/ te och bulle efteråt.. kaffemaskin kan man köpa och de e bara att trycka på en knapp och vattenkokare kan jag få att fungera, tepåsar kan jag köpa och jag jobbar formodligen fortfarande ovanför ett bageri.. så bullar köper jag.. ni skulle både slippa bli matförgiftade eller slippa kruxet med att hålla masken och säga att det smakade gott när det egentligen smakade som en blandning mellan något bränt och stekos...

så nu va det sagt... jag har tyvärr inte ärvt dina cockingskills mamma, låt hoppet vila hos nathis....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju inte vara bra på allt, haha. Är ingen vidare kock jag heller!

2008-06-25 @ 00:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0