DU&JAG och sand mellan tårna...

jag skulle vilja vrida tillbaka klockan 3månader..
 förflytta mig tillbaka till dagarna på stranden på de thailändska öarna.,
allra helst Koh Pan-yang..
alla hjärtans dag, kristallklart vatten, sjöborrar med meterlånga taggar som skrämmer livet ur oss (kunde hoppat över men de är sånt man minns.) alla mysiga middagar på stränderna, alla roliga utflykter, alla skratt, känna sanden mellan tårna, gå upp och äta frukost med solen i ögonen och veta att solen faktiskt skiner i morgon också..  
dricka annanasshake, höra skivspelaren med Bob Marley från favvo resturangen... steka några timmar i solen, och bara njuta av livet...  bara du och jag..

eller vrida tillbaka 2månader,
när vi sprang omkring som galningar i Los Angeles., och gav "Shop til you drop" en ny innebörd.. LA ink. hard rock. universal studion., eller när vi åkte bergochdalbanor tills vi praktiskt taget spydde..
vandrade längst venice beach, kollade på folk, myste, åt på sidewalk cafe..  kollade hus i Beverly hills.. och bara fanns till..  har jag nämt hur mycket jag älskar att bara vara. finnas till. njuta. VI.

jag längtar tillbaka.. vi hade det så bra man kan ha det., bara vi två.
det är något speciellt med semester, att vara ute och resa..

- när vi bokade resan trodde jag inte det va sant., när vi åkte kändes det ofattbart, när vi väl va där va det overkligt, som om det inte hände på riktigt, man levde i en fantasivärd, när vi landade på landvetter kändes det som det aldrig hänt, som om vi inte hade varit borta.. kunde inte fatta att tiden hade gått så fort, att det redan va över.
idag, 2månader senare, har jag så många minnen, 1300kort, upplevt så mycket, växt.. det va verkligen toppen även om det känns avlägset och man längtar dit..  till och med längtar jag till släpandet av alla väskor.  (att vi lyckades få med oss allt är fortfarande ett under . ! haha) -

DU&JAG.. vi är fortfarande bäst.. det kan ingen ta ifrån oss,.
det finns inte ord..  me LOVE you ♥
trodde aldrig att jag skulle känna såhär, känlsokalla gabriella är mer förälskad än någonsin.
det ni !


jag lyssnar på mimikry.. det påminner, värmer.  och Lars Winnerbäck (lite ;) . )
det kommer alltid vara Resan2008 och Gabriella & Gustav för mig..

En flicka som är stark...

Kommentarer
Postat av: elly

svar: köpte linnet på gina tricot för 129:- finns massa olika mönster och färger :D bara att vraka och välja!

2008-06-24 @ 15:20:22
URL: http://ellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0