just some more shit..

min rumpa är sååå himla bränd !!! eller ja inte själva rumpan, utan precis vid bikinikanten., jag bytte nämligen tll min vita bikini, och jo jag hade smörjat in mig, men det räkte tydligen inte.. jag har mer eller mindre stått upp hela dagen.. den är glödhet och har en mörkrosa nyans och gör fruktansvärt, fruktansvärt ont !!

det har förövrigt varit kassväder här idag., grått och igenmulet., det ville inte spricka upp., så vi får hoppas på morgondagen istället., men jag ska väl inte klaga så, vi har ju som lägst 25grader så det är väl garanterat varmare än vad det är hemma i sverige. . ;)

jag har också fått två nya monster myggbett., där sprack min teori om att monstemyggor finns mest i storstäder., ni skulle sett mina ben i BKK., hon höll på att svimma när jag kom in på apoteket och visade dem och sa att jag behövde något som hjälpte till att ta bort dem..,  när man behöver antihistamin mot myggbett, då e dem rätt stora.. och samma visa i vietnamn., nästan i alla fall.

och nej niclas, jag har inte tatuerat mig.. haha.. de e inte riktigt min grej., känns som om gustav står för den biten. ;)  men ska ju liksom komplettera varandra, så det räcker ju om ena parten har tatueringar..

nu har jag nog inget mer att säga idag,,. inte som jag kommer på nu i alla fall.. mer än att mamma, du får inte glömma påminna pappa om att ringa flygbolaget. !

det var allt från mig idag.
byebye.



Kommentarer
Postat av: mamma

ska ringa själv då blir de gjort.
säger bara cantaris, hoppas du har kvar de hjälper mot röda rumpor!!!!!
puss puss saknar er

2008-03-10 @ 13:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0