en sista gång ...

säger jag hej idag, för nu kom pojkvännen hem och vi ska ut och springa och vara duktigt (sprang förörvigt igår med, woow, plus i kanten till mig !)  och sen blir det krypa till sängs och mysa.

för i morgon är jag ledig !! gottans,, jag och mamma ska bland annat åka nedåt landet och hämta hem min älskade dressyrsadel som just nu befinner sig någonstans ner mot skånehållet ;) och så ryktas det ju att det ska bli varmt och solsken i morn med, så gissa vem som ska hålla sig utomhus hela dagen och inte sitta bakom ett förster och känna solen värma genom glaset utan i morn ska den värma rakt på mitt soltörstiga ansikte ;) jiiipppie..

so see you tomorrow !

Kommentarer
Postat av: Maria

grym tävling i min blogg nu, värde c.a 15 000:-

2008-05-07 @ 21:58:40
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: c

Fin blogg du har! Underbart med dom som lägger energi på att göra sin blogg "egen". Den energin finns inte hos mig :P

2008-05-07 @ 23:32:48
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0