081025 GuangZhou...



det är inte litet vill jag lova, en av alla ingångar :)

första dagen hann vi med ett besök hos Chabo och även tjejerna som jobbar för honom ..
allid lika trevligt, Chabo och hans fru är i en klass för sig, sjukt trevliga och roliga männiksor !



 

vi var givetvis också på besök hos Golden standard och Selina, alltid lika trevligt :)

en mindre smickrande bild, men det bjuder jag på idag..
det tar hundra år att ladda bilderna så nu hinner jag inte mer, dags att göra canton osäkert :)



Kommentarer
Postat av: Alain safa

Du är helt fantastisk Gabriella.. som du beskriver dig låter för mig helt unikt och underbar att ha huvudet ovanför molnen och foten på jorden och den andra foten på vandrande stigar här och där.

en sak är säker att du har talang när det gäller att skriva.foto och uppleva och förmedla uppleveser till andra.. har sagt det för ..att ni har det i släkten. Nathalie som jag har fotat i stockholm men tror att era föreldra måste vara helt fantastiska.kolla mina bilder på www.flickr.com/photos/alainsafa.

vi hörs/Alain

2008-10-27 @ 07:45:18
URL: http://www.flickr.com/photos.alainsafa
Postat av: qube

Hej, jag lästa på någon info blogg om att du haft problem med din RSS men de verkar som du löst det nu? Du skulle inte kunna hjälpa mig eller vet nån som kan hjälpa mig för min funkar inte. Kram :)

2008-10-27 @ 21:23:14
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0