lyssna noga nu.

och tro det eller ej, men sanningen är den att jag och G. va på IKEA igår !!..
det händer inte ofta, även om det faktiskt va kul :)
en byrå, handdukar, filt, badrumsmatta m.m.fick vi med oss hem i bilen. :)

och självklart skruvade G ihop allting rekordsnabbt !







säg Hejdå till grejer på golvet.. :)

det är skrämmande va vuxen jag kände mig igår, där gick vi på ikea och handlade (utan mamma) och jag tyckte till och med att det va roligt att kolla på grejer, kolla kök, till och med leta nytt diskställ va faktiskt roligt.. skrämmande.

det blev i alla fall kanonbra !

Kommentarer
Postat av: bitte

såm brå har jag med fast i typ nästan svart

2008-09-04 @ 15:45:18
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0